Znamo da posao vođenja restorana može biti jako težak i izazovan. Teško je ne samo probiti se na tržište, već i imati izdržljivost da se pravilno pozicionirate i ostanete u poslu tokom prvih nekoliko kritičnih godina. To najbolje pokazuje i poznata studija Ohio State University-ja, koja je pokazala neuspjeh od 60-80% vezan za restorane tokom prvih pet godina poslovanja.

Zato su marketinške strategije, koje se fokusiraju na angažman korisnika, važnije nego ikad prije. Korištenje tih strategija pomoći će vašem restoranu da iskoristi tehnologiju u vašu korist, i privuče nove klijente.

1. Dovedite društvene mreže u restoran

Ako želite pokazati da vam je važna percepcija vašeg restorana na društvenim mrežama, učinite ih pristupačnim i vidljivim svojim klijentima. To možete učiniti kroz prikazivanje sadržaja društvenih mreža na ekranima unutar restorana. Iako Instagram ostaje broj jedan društvena mreža za većinu restorana, uspješni restorani koriste i ostale društvene mreže kao što su Twitter i Facebook, kako bi dostigli što je moguće širu publiku.

2. Počnite prikupljati podatke

Jedan od najbitnijih razloga za aktivno korištenje društvenih mreža je korištenje podataka koje one pružaju. Neke marketinške kompanije aktivno rade s restoranima kako bi pretvorili podatke dobivene pomoću novih tehnologija u moćan marketinški alat te unaprijedili poslovanje restorana i odnos sa njegovim klijentima. U svojim analizama fokusiraju se i koriste najsitnije detalje (npr. koliko aktivnost klijenata na društvenim mrežama tokom posjete restoranu doprinosi povećanju prometa).
Korištenje podataka u vašu korist može biti razlika između rasta i zatvaranja biznisa.

3. Personalizacija

Stvaranje i distribucija učinkovitog personaliziranog marketinga za većinu kompanija i dalje je “bauk” tema. Nedavna studija kompanije VentureBeat pokazala je da 80 posto njih ne uspijeva personalizirati svoj marketing. Naprotiv, 74 posto priznaje kako personalizacija marketinških poruka poboljšava angažman klijenta. 
Najveća pouka za restorane zainteresirane za provođenje strategije personalizacije jest opsežna analiza bez ograničavanja na jednu ili dvije društvene medijske platforme.
Umjesto toga, razmislite o korištenju novih alata i tehnologija, kao i više društvenih platformi kako biste se uključili u što širu raznolikost unutar istih.

4. Stvorite kampanje za društvene mreže

Na prvi pogled, u većini restorana možemo vidjeti da klijenti imaju interakciju sa svojim telefonima i hranom na njihovom stolu. Uspješni restorani razvijaju i koriste kreativne načine korištenja sadržaja koji kreiraju njihovi klijenti (fotografije hrane i slično).
Dijeljenje sadržaja koji je klijent kreirao ima velike prednosti za restorane, jer omogućuje potencijalnim klijentima da čuju i vide informacije od ljudi kojima vjeruju.
Osim toga, omogućavanje korisnicima da sudjeluju i dijele svoja mišljenja, daje im veći osjećaj pripadnosti i pomaže u izgradnji odanosti.

Primjer upotrebe društvenih mreža

 

5. Dajte im povod za razgovor

Ako želite da vaši klijenti aktivno sudjeluju u marketingu vašeg restorana, morate im pružiti povod za razgovor (pozitivan, naravno).
Vjerovatnije je da će se klijenti baviti vašim restoranom ako im pružite jedinstven doživljaj.
The Passenger bar u Madridu iskoristio je savremenu tehnologiju kako bi za svoje klijente stvorio jedinstveno iskustvo putovanja luksuznom željeznicom. Digitalni ekrani funkcioniraju kao prozori na vozu i koriste snimke iz stvarnih putovanja. To je primjer jedinstvenog doživljaja koji klijenti žele podijeliti s prijateljima i obitelji putem društvenih medija.

The Passenger Bar u Madridu

The Passenger Bar u Madridu

6. Specifičnost

Vaš restoran možda nije za svakoga. Stoga, uspješni restorani su naučili fokusirati se na njihove prednosti, kao što su jelovnici bez glutena ili vegetarijanska i veganska jela. Analizirajte svoj restoran i shvatite šta je to što vas razlikuje od ostalih. Zatim, provjerite da li je sadržaj vaših društvenih mreža fokusiran na vaše prednosti. S obzirom na nivo konkurencije u ugostiteljskoj industriji, bolje je biti odličan u jednom ili dva područja, nego biti osrednji u više njih.

[social_buttons facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true”]