Kada uđete u teretanu, bilo veću ili manju, naći ćete ljude fokusirane na dvije stvari: trening i gledanje sadržaja na ekranu. Dok za jedne teretana predstavlja hram u kojem su posvećeni poboljšanju sebe, drugima to sve više i više postaje prilika da vrijeme u teretani iskoriste za obavljanje više stvari istovremeno.
Zašto samo trenirati kada u isto vrijeme možete gledati najnoviju epizodu Game of Thronesa ili nešto drugo na Netflixu kako bi vam trening prošao brže.

Nedavno istraživanje koje je sproveo Arbitron je pokazalo da 70% korisnika teretane provede prosječno 40 minuta gledajući neki od sadržaja na ekranu pri svakoj posjeti.
Upotrebom našeg rješenja za digitalno oglašavanje u teretani vam pruža priliku da obezbijedite informativan i najnoviji sadržaj za one koji žele da gledaju nešto dok treniraju.
Slika koja se nalazi ispod pokazuje samo jedan od načina na koje možete iskoristiti naše rješenje i tako doći do korisnika.

1. Rasporedi grupnih treninga i ostalih aktivnosti


Kasnite na čas yoge a zaboravili ste u kojoj prostoriji se danas nalazi? Naravno, možete pokušati preko mobitela učitati web stranicu te tražiti raspored, ili jednostavno možete pogledati iznad sebe i naći informacije koje tražite na ekranu.

Rješenje za digitalno oglašavanje čini prikazivanje rasporeda treninga lakšim i nadohvat ruke korisnicima.
Ako želite da napravite neke brzinske izmjene o rasporedu sve što treba da uradite je da unesete novu izmjenu na ekran i svi će biti obaviješteni o promjenama u samo nekoliko minuta.

Pored ovoga, naše rješenje je odličan način za podsjetiti korisnike o nadolazećim aktivnostima i događanjima.
Ako se prijave za kružni trening zatvaraju u petak, postavite obavještenje na sve ekrane u teretani te tako podsjetite sve potencijalne zainteresirane osobe.

2. Motivacija


Ponekad je sam odlazak u teretanu dovoljna motivacija za nastavak treniranja. Postoje i dani kada je potrebno malo više i dobro bi vam došla koja mudra riječ da vas motiviše kroz posljednju seriju treninga.

Pomozite svojim korisnicima tako što ćete im pružiti motivaciju koja im je potrebna putem našeg rješenja za digitalno oglašavanje.

Još jedan način na koji možete motivirati korisnike je da prikazujete vježbu dana. Napravite raspored na ekranu putem kojeg sve korisnike obavještavate da je naprimjer utorak dan za vježbu plank. Kada neko od korisnika vidi svoj napredak u treniranju to će mu zasigurno dati dodatnu motivaciju da nastavi trenirati. Pored ovoga, to je izvrsna prilika da predstavite novi način vježbanja koji korisnici mogu kasnije sami da isprobaju.

3. Uspjeh rezultira uspjehom


Postoji malo stvari u životu koje motivišu bolje od toga kada vidite tuđi uspjeh i kada je neko postigao ono što vi želite da postignete.
Prikazivanje uspješnih priča sa “prije” i “poslije” slikama je odličan način da slavite tuđa postignuća i tako motivišete i ostale korisnike. Ovako će oni vidjeti da ste zainteresovani i da vam je stalo od njihovog uspjeha.

Važno je upamtiti da se uspjeh ne mjeri samo brojem izgubljenih kilograma ili slikama. Uključite i priče pojedinaca koji su imali drugačije ciljeve i uspjehe kao naprimjer uspješan oporavak nakon operacije ili poboljšan kvalitet života.

4. Pohvalite uposlenike


Prema analizi koju je nedavno sproveo Gallup, samo jedna trećina zasposlenih se izjasnila da je dobila priznanje za svoj rad u posljednjih sedam dana.
Ovo ostavlja veliku većinu uposlenika da se osjećaju kao da se njihov napor i trud ne priznaje i cijeni nego ignorira.
Štaviše, uposlenici koji ne osjećaju da se njihov rad cijeni su rekli kako planiraju da napuste radno mjesto u sljedećih godinu dana.

Podijelite uspjehe vaših uposlenika koristeći naše rješenje za digitalno oglašavanje i tako odajte priznanje najboljima. Još jedan prijedlog je da prikazujete i priznanja od vaših korisnika.
Ovo pokazuje i vašim uposlenicima i korisnicima da cijenite njihovo mišljenje i koristite ga da napravite izmjene.

5. Prodaja i oglašavanje


Bio bi veliki propust pričati o rješenju za digitalno oglašavanje u teretanama bez spominjanja prilike za oglašavanje i povećanje prodaje. Ključ je u tome da to ne radite na način koji će smetati vašim korisnicima i koji ih neće odvratiti od vašeg glavnog proizvoda. Izvrstan način na koji to možete učiniti je da naznačite posebne pogodnosti kao naprimjer happy hour za šejkove i smoothije ili popuste za privatne treninge. Potrudite se da je oglašavanje usmjereno ka korisnicima i smanjite broj reklama koje se prikazuju.

6. Takmičenje


Uvijek postoje ljudi koji su spremni za malo fer takmičenja u teretani. Na svu sreću, postoji aplikacija koja vam dozvoljava da pravite i prikazujete takmičenja. Aplikacija je povezana sa podacima korisnika Fitbit aplikacije i sve se prikazuje uživo na ekranu.

Možete i sami praviti nove izazove koji uključuju broj pređenih koraka, broj pređenih kilometara ili broj pređenih stepenica ili spratova. Na ovaj način će se uključiti različiti pojedinici sa različitim interesovanjima i tako takmičenje neće postati dosadno.
Još jedna mogućnost je da dozvolite pojedincima da se priključe u timove i takmiče jedni protiv drugih. Ovo je izvrsna prilika za takmičare da komuniciraju jedni s drugima i druže se dok u isto vrijeme i treniraju.

7. Važne obavijesti


Morate vršiti popravke na bazenu ili u svlačionicama? Pobrinite se da su korisnici obaviješteni o bilo kakvim promjenama na vrijeme.
Obavještavajući svoje korisnike o svemu na vrijeme je način na koji možete da ih zadržite.  
Samo 2% porasta u broju korisnika ima isti učinak kao smanjenje troškova za 10%.