Maloprodaja je posebna grana prodaje gdje je se za svakog kupca potrebno boriti opet i iznova. Uz porast razvoja online prodavnica te negativnih efekata pandemije na prodavnice, potrebno je nešto poduzeti kako bi se ojačao ovaj tradicionalni kanal prodaje.

Menadžeri prodavnica odavno znaju da je potrebno kreirati posebno iskustvo za kupce u prodavnici. Danas kada je moguće gotovo sve kupiti putem telefona, iskustvo u prodavnici dobija novu dimenziju.

Digital signage je način da prodavnici unesete dašak online kulture na koju su kupci već navikli. Uz pomoć digital signage moguće je prikazati digitalne reklame, tradicionalne poruke ali i posebne priče za Vaše kupce u formi video sadržaja.

Mogućnosti interakcije sa kupcima putem ekrana u maloprodaji poprimaju potpuno novu dimenziju. Gotovo 70% kupaca je izjavilo da je vjerovatnije da će kupiti proizvod koji su vidjeli na ekranu u prodavnici. Preko 40% kupaca je izjavilo da bih ih reklama navela da kupe drugi proizvod od onog koji su prvobitno planirali kupiti. Istraživanje kompanije Nielsen je pokazalo da je 80% maloprodajnih kompanija koje su investirale u digital signage povećalo prodaju za trećinu dotadašnjih prihoda.

Odgovor na prvo pitanje iz naslova je da! Digital signage je vrijedan Vaše investicije.

Prikažite tačne i pravovremene informacije

Digital signage je izuzetno široka kategorija koja podrazumijeva ekrane i digitalne znakove u tradiconalnim prodavnicama te zaista ne postoje ograničenja kako se može iskoristiti u maloprodaji. Digital signage je u mnogim aspektima bolji od tradicionalnih znakova i reklama ali ono što se ističe na prvi pogled je mogućnost kontrole. Uz digital signage ste sigurni da su prikazane informacije na ekranima tačne i pravovremene. Sezone ne moraju više biti godišnje već mogu biti dnevne ili ih čak možete mijenjati iz sata u sat.

Privucite kupce i prije nego uđu u Vašu prodavnicu

Benefiti digital signage počinju i prije nego kupac uđe u Vašu prodavnicu. Digital signage Vam za početak može pomoći da učinite izlog prodavnice interesantnijim. Najveća prednost digital signage u odnosu na tradicionane izloge je video sadržaj. Kretanje na ekranima vrlo lako prvlači pažnju kupaca. Štampani sadržaj drži pažnju kupca onoliko koliko je kupcu potrebno da pročita ono što piše. Kada se se sadržaj mijenja i kreće, vrlo lako ćete zadobiti pažnju kupaca. To znači da ste pridobili njihov interes i za momenat su tu u Vašoj radnji.

Iskoristite maksimalno svoj prostor za oglašavanje

Sa tradicionalnim oglašavanjem ste ograničeni prostorom. Postoji limit koliko stvari možete staviti na plakat ili u izlog dok sa digital signage ne postoje granice. Najuspješniji prodavci su prevazišli granice prodavnice te postali brend koji čini da se njihovi kupci osjećaju na poseban način i proživljavaju izvrsno iskustvo svaki put kada su tu. Digital signage dobija još više na značaju onda kada je prostor izuzetno ograničen, poput štandova u shopping centrima, sajmovima ili događajima.

Povećajte prodaju bez da povećate broj uposlenih

Prikažite kupcima dodatne informacije i na taj način povećajte prodaju. Oslobodite svoje prodavace obaveze da stalno ponavljaju iste informacije. Prikažite informacije na ekranima i omogućite kupcima da upijaju informacije svojim tempom. Uz digital signage olakšajte svojim prodavcima da se posvete kupcima kako bi mogli učinti doživljaj kupovine posebnim. Uz digital signage pokažite kupcima koji proizvodi idu najbolje u kombinaciji ili cijele pakete proizvoda. Povećajte količinu informacija i broj prodaja a da pri tome ne morate povećati broj prodavaca u radnji.

Kombinirajte online i tradicionalnu prodaju

Iskoristitie digital signage da prenesete dio svog online oglašavanja u prodavnice. Online prodaja, kao i ona u tradicionalnim prodavnicama, ima svoje posebnosti. Ipak, ako ste uložili ogromnu količinu truda u online oglašavanje, zašto ne iskoristi dio toga u prodavnici i kompletirati iskustvo. Nemojte razdvajati ova dva kanala prodaje već ih spojite u jednu cijelinu te na fizičkoj lokaciji prikažite sve preporuke i fotografije koje ste iskoristili za online prodaju. Na ovaj način učinite iskustvo kupovine, online ili offline, jedinstvenim i pomozite kupcima da donesu pravi izbor.