Procjenjuje se da je prosječna osoba na dnevnoj osnovi izložena utjecaju preko hiljadu marketinških poruka koje se pojavljuju kako u tradicionalnim tako i u digitalnim medijima. Utrka za pažnjom potencijalnih kupaca se usložnjava te se pred osiguravajuće kuće postavljaju novi kreativni izazovi.  

Jedan od načina na koji finansijske institucije, poput osiguravajućih kuća, mogu privući pažnju klijenata jeste korištenje digital signage u poslovnicama. Tromjesečna studija koju je sproveo Intel je pokazala da je digital signage privukao za 400% više pažnje od tradicionalnih statičnih reklama.

Uz dodatne funkcionalnosti poput ekana osjetljivih na dodir ili sadržaja kojem se može pristupiti i putem pametnih telefona, osiguravajuće kuće dobijaju dodatni kanal komunikacije sa klijentima. Ovaj oblik digital signage omogućava da se klijentima prikaže relevantan sadržaj, omogući interakcija, te da se prikupe podaci na osnovu kojih je onda moguće unaprijediti efektivnost marketinškog sadržaja. 

Uz digital signage osiguravajuće kuće mogu lakše postići svoje marketinške ciljeve, poboljšati odnos sa kupcima te povećati prodaju usluga.

Digital signage kao alat za poboljšanje odnosa sa kupcima

Jaka konkurencija između osiguravajućih kuća čini borbu za svakog potencijalnog klijenta izuzetno zahtjevnom. Ovakva situacija na tržištu čini svaku posjetu klijenta poslovnici ključnom. Digital signage daje priliku osiguravajućim kućama novi način da pridobiju pažnju kupaca, smanje percepirano vrijeme čekanja te da svaku minutu prisustva klijenta u poslovnici iskoriste na najefektivniji način. 

Ključ uspjeha u ovoj situaciji je strateško korištenje digital signage. Potrebno je prilagoditi digital signage karakteristikama svake poslovnice pojedinačno. Prostor iza agenata se može iskoristiti za prikazivanje relevantnih informacija koje će privući pažnju klijenta pored kojih će biti prikazane marketinške poruke koje će ih ohrabriti da istraže i ostale usluge osiguranja. 

Drugi primjer je prostor za čekanje gdje je potrebno prilagoditi digitial signage za interakciju klijenata sa sadržajem jer imaju “više” vremena na raspolaganju. Sadržaj koji se prikazuje u ovoj zoni treba da bude prilagođen za istraživanje te treba olakšati klijnetu da dođe do još više informacija. Ovo se može postići ekranima osjetljivim na dodir ili sadržajem koji može vršiti interakciju sa pametnim telefonima, poput QR kodova.

Kroz interakciju klijenata sa sadržajem mogu se prikupiti vrijedne informacije sa kojim se opet može dodatno unaprijediti prodaja. Ovi podaci mogu otkriti koji tip sadržaja je najinteresantniji, koji najduže drži pažnju te kroz koji tip sadržaja su klijenti najvoljniji navigirati kako bi došli do informacija.

studija intel digital signage

Primjeri najboljih praksi interaktivnog digital signage

Kako nisu sve osiguravajuće kuće iste tako nisu ni sve poslovnice jedne osiguravajuće kuće iste. Potrebno je prilagoditi pristup i sadržaj klijentima ali postoji par generalnih primjera koji se mogu primjeniti.

1. Omogućite interakciju kupaca sa bitnim karakteristikama vaših usluga. Osiguravajuće kuće mogu ponuditi interaktivne kalkulatore za premije, anuitete i osigurane sume. Pored toga moguće je napraviti interaktivnu komparaciju usluga gdje će jasno biti istaknute razlike i benefiti.

2. Personalizacija omogućava kupcima da vide sebe kao korisnike vaših usluga. Male stvari poput onih kada klijent unese svoje ime u sistem te se ono koristi tokom cijelog iskustva interakcije olakšava vizualizaciju benefita uluga. 

3. Koristite poznate kontrole za interakaciju. Ukoliko koristite ekran osjetljiv na dodir držite se konvencija za navigaciju i korištenje koje se koriste na pametnim telefonima i tabletima. Na ovaj način olakšavate klijentima tako što će im se interakcija doimati poznato. Sučelje za interakciju treba biti jednostavnije od onoga koji se koristi na web stranici jer je vrijeme interakcije ograničeno na period čekanja te treba prikazati samo one informacije koje će zaista privući pažnju. Uslove korištenja usluge i detalje potencijalnog ugovora možete uvijek poslati na mail klijentu kako bi ih mogli podrobnije proučiti u slobodno vrijeme. Klijentovo vrijeme u poslovnici je isuviše važno te ga je potrebno iskoristiti na najefektivnij način.

4. Učinite čak i statični sadržaj interaktivnim uz QR kodove. Ukoliko nemate interaktivni sadržaj na raspolaganju u datom momentu onda je potrebno omogućiti klijentu da što lakše dođe do njega. Na svu sreću,velika je vjerovatnoća da Vaš klijent ima pametni telefon u džepu putem kojeg može pristupiti interaktivnom sadržaju. Uz QR kodove pokažite direktan put klijentu do potrebnih informacija.

5. Pokušajte dodati elemente zabave gdje je to moguće. Softver koji će preuzeti fotografiju klijenta te je prilagoditi tako da prikaže klijentu kako će izgledati za npr. 20 godina kada njegova polica dođe do dospijeća je jedan od primjera uvođenja zabavnih elemenata u interakciju sa klijentima. Ako se ova slika prikaže zajedno sa osiguranom sumom koja će biti na raspolaganju moguće je da će klijent lakše vizualizirati sebe kao korisnika Vaših usluga. Jednostavniji način uvođenja elemenata zabave i interakcije jeste da dozvolite kupcima da podjele svoj sadržaj sa Vama putem digital signage sistema. Klijenti će iskazati veći nivo povjerenja prema osiguravajućoj kući ako vide sadržaj drugih zadovoljnih klijenata.

digital signage osiguranje

Kako najbolje iskoristiti Viewpoint digital signage sistem

Koncept digital signage je vrlo jednostavan što ga čini vrlo privlačnim. Ipak, da bi realizacija donijela željene rezultate potreban Vam je siguran partner koji zna nijanse između dobre i izvrsne usluge. Uz Viewpoint sistem možete prikazati više različitih oblika marketinških poruka, testirati ih te se odlučiti da prikazujete one  koja daje najbolje rezultate. Uz analizu prikupljenih podataka možete definirati ključne karakteristike kupaca koje su opet posebne za područje na kojem se nalazi određena poslovnica. Na osnovu ovih informacija možete poboljšati odnos sa klijentima te dalje unaprijediti prodaju.