Digital signage u zdravstvu više nije trend već izuzetno efektivan alat za edukovanje i informisanje pacijenata. Uz digital signage ne utičete samo na pacijente već i na njihove najbliže koji se brinu o njima.

Čekaonice su nužne u datom momentu i neće se prestati koristiti u skorije vrijeme. Kako bi unaprijedili iskustvo pacijenta potrebno je osvrnuti se na vrijeme čekanja. Jedna opcija je da optimizujete sve interne procese a druga je da smanjite percipirano vrijeme čekanja.

Percipirano vrijeme čekanja predstavlja individualno iskustvo pacijenta koliko dugo su čekali na uslugu. Ovo vrijeme se može smanjiti redefinisanjem procesa usluge pacijenta, optimizacijom internih procesa i uvođenjem zanimljivog sadržaja. Kada je sadržaj relativno interesantan percipirano vrijeme provedeno gledajući sadržaj se doima manje. Primjer toga je osjećaj da nešto traje duže ako niste zaintersovani ili involvirani, poput gledanja filma koji Vam se ne sviđa ili sjedenja u čekaonici gdje se ništa ne dešava. Rješenje za ovaj problem je prikaz interesatnog sadržaja koji će utjecati na pacijente da je percipirano vrijeme čekanja kraće nego što to zaista i jeste.

Uz digital signage možete prikazati interesantan sadržaj u čekaonicama. Kako bi unaprijedili odnos sa pacijentom, kao i cjelokupnu uslugu, sadržaj koji prikazujete može biti i edukativan. Informišite svoje pacijente o procesu kroz koji će proći. Anksioznost koja nastaje kao posljedica strepnje od idućih koraka je rezultat ne poznavnja procesa. Ovo stvara dodatni pritisak na pacijenta pored stanja zbog kojeg se i nalazi u čekaonici.

Gotovo svi pacijenti istražuju online o simptomima i bolestima prije posjete zdravstvenoj ustanovi. Internet je izvrstan izvor informacija ali ne dolaze sve informacije od relevantnih izvora i njihova kvaliteta je upitna. Uz digital signage imate priliku da prikažete tačne i relevantne informacije. Na ovaj način možete da edukujete pacijente te da im pomognete da razluče kvalitetne od nekvalitetnih informacija. Kao rezultat pacijenti će imati više znanja i povjerenja u Vaše procese i usluge. Ovo dodatno doprinosi ukupnom iskustvu pacijenta sa Vašom organizacijom.

Digital signage u službi pacijenta

Kako bi se pacijent snašao u nepoznatom prostoru organizacije koriste mape. Ova provjerena metoda služi čovječanstvo stoljećima ali to ne znači da se ona ne može dalje unaprijediti. Štampane mape koje se postavljaju na zidovima organizacije su djelimično od pomoći. Dvodimenzionalnost ili prikaz rasporeda soba koji se promijenio sa zadnjim renoviranjem mogu dati polovične ili čak pogrešne informacije. Ovo ni u kojem slučaju ne doprinosi iskustvu pacijenta. Dobra stvar je što se ovaj element komunikacije može unaprijediti uz digital signage. Interaktivni ekrani će omogućiti da su informacije uvijek tačne i ažurne a pacijentima ih možete prikazati na način na koji to najlakše mogu razumjeti.

Digital signage u službi uposlenih

Studija još iz 2010 godine je pokazala da greške u komunikaciji doprinose do 65% slučajevima čiji su ishod smrt i dugotrajne fizičke traume. Komunikacija između osoblja je izuzetno bitna za pacijente dok pacijenti uopće ne učestvuju u njoj. Da bi se ovaj oblik komunikacije unaprijedio potrebno je da svo osoblje ima pristup istim informacijama, odnosno da ima pristup nezavisnom izvoru. Osnov za poboljšanje komunikacije je uredna evidencija informacija vezanih za pacijente. Idući korak je prikaz tih informacija na način da svo relevantno osoblje može da im pristup i u svakom momentu. Standardno riješenje su individualne liste za svakog pacijenta pojedinačno i table za pisanje koje osoblje  koristi zajedno. Oba ova elementa komunikacije se mogu prikazati kroz digital signage na način koji je unificiran te neće ostaviti prostora za dvojbe i različita tumačenja.

Digital signage kao komunikacijsko rješenje u zdravstvu

Pored gore navedenih rješenja Viewpoint digital signage sistem Vam može pomoći da riješite i redove čekanja, podsjetnike za zakazane termine te da osvježite prostorije organizacije i učinite ih modernim. Navedena rješenja će u kratom roku unaprijediti komunikaciju sa pacijentima i između osoblja što će dovesti do poboljšanja ukupne usluge. Napredak u medicini je uvijek pratio napretke u tehnologiji, stoga unaprijedite i Vi vaše usluge uz Viewpoint digital signage sistem.