Malo koji sektor se izmjenio toliko mnogo kao bankarski u proteklih par godina. Usvajanje novih tehnologija i uslovi poslovanja tokom pandemije ubrzali su digitalizaciju usluga i odnosa sa klijentima. Sa novom generacijom klijenata dolaze i novi trendovi od kojih se najviše ističe trend smanjenja lične interakcije. Kada nova generacija klijenata ipak odluči da dođe u poslovnicu, uposlenici su pod još većim pritiskom da usluga bude pružena bez problema i u kratkom vremenskom periodu. Upravo je digital signage alat koji im pomaže u tome.

Bankarski sektor je jedan od pionira u prihvatanju novih tehnologija i unaprjeđenja svojih usluga. Dugo vremena su banke bile te koje su unosile inovacije u svoje poslovanje ali u proteklih par godina uočava se tromost u apliciranju novih tehnologija i trendova. Na jednoj strani su neophodna sigurnost poslovanja i veličina korporacije dok su na drugoj strani sve brži protok informacija i sve manje strpljenje klijenata za bilo kakav oblik sporosti.

Bankarski sektor kao pionir u digital signage

Prvi veliki ekrani u bankarskom sektoru su prikazivali kretanja u trgovini vrijednosnih papira  na berzi. Sa pojavom bankomata digital signage se proširio i na male ekrane koji su sada mogli davati informacije 24 sata dnevno. Redomati sa ekranima u poslovnicama su pojednostavili proces usluga te unaprijedili iskustvo klijenata.Internet i mobilno bankarstvo su dozvolili bankama da budu prisutne u kancelarijama i domovima klijenata. Unatoč tehnološkom napretku i unapređenju usluga klijentima se još uvijek serviraju štampane brošure i posteri. 

klijent će u prosjeku provesti 10 do 20 minuta u poslovnici banke

Unapređenje poslovanja uz digital signage 

Velike ekrane su zamjenili kompjuterski monitori kako se unaprijedio i prilagodio način poslovanja. Broj bankomata se i dalje povećava iz dana u dan i pružaju mogućnost prikazivanja servisnih informacija i personaliziranih poruka svakom klijentu ponaosob. Rijetko koja usluga kombinira fizičku prisutnost i ekran u jedno kao što to rade bankomati. Ovaj potencijal je rijetko iskorišten u potpunosti iako bi vrlo lako mogao unaprijediti usluge bez ikakvog mijenjanja iste. Redomati pokazuju gdje klijent stoji u lancu čekanja za uslugu. Ukoliko odluči da čeka na uslugu, klijent će u prosjeku provesti 10 do 20 minuta u poslovnici.

Digital signage može pomoći bankama da bolje i brže distribuiraju bitne informacije. Pored redomata i kursnih listi na ekranima banke mogu iskomunicirati i mnoge druge informacije svojim klijentima. Ono što je poster sa mnoštvom informacija to može biti ekran sa video materijalom koji pomaže da vizualizira benefit bankarskih usluga. Ono što je brošura sa opisom paketa usluga može biti informativni video koji objašnjava karakteristike na način koji je lakše razumjeti. Na osnovu podataka sa redomata, klijentima se može preporučiti kada da dođu ponovo u poslovnicu ukoliko im je puno čekati u datom momentu. 

Uz digital signage klijenti mogu “vidjeti” usluge

Video je izuzetan medij za iskazivanje vrijednosti brenda i oglašavanje. Pomozite svojim klijentima da vizualiziraju benefite Vaših usluga. 

Fiksna kamatna stopa na određeni period ne komunicira vrijednost vlastitog doma niti podsjeća na sve one lijepe momente koje će klijent podijeliti sa svojim najmilijim. Rok otplate nenamjenskog kredita ne komunicira iskustva koja će biti moguća zahvaljujući uplaćenoj školarini. Klijenti su tu jer im banka može pomoći da ostvare ono što su oduvijek željeli i u momentima odluke potrebno ih je podsjetiti zašto su tu.

digital signage banka

Smanjite troškove štampanog materijala i u potpunosti zanemarite vrijeme potrebno za distribuciju

Klijente, trenutne i potencijalne, je potrebno informisati o uslugama koje su ponudi. Svaka usluga ima svoj raspon varijacija i preduslova. Kada nabrojite sve usluge u ponudi, sa svim varijacijama i uzmete u obzir karakteristike poslovnica, otprilike možete razumjeti veličinu poduhvata koji obuhvata dizajn, štampanje, distribuciju te montiranje promotivnog materijala. Uz sve to treba brinuti da je navedeni materijal prikazan u skladu sa uputstvima kako bi se vrijednosti brenda konzistentno prikazale klijentima bez obzira na lokaciju. Digital signage eliminiše potrebu za štampanjem, distribucijom i montažom. U svakom momentu možete biti sigurni da se sadržaj prikazuje onako kako treba i kada treba. Uz digital signage potrebno vrijeme za implementiranje promotivnih kampanje se može prepoloviti.

Podsjetite uposlene na nove procedure i usluge 

Digital signage je podjednako bitan kako za klijente tako i za uposlene. Kada uvedete novu uslugu Vaš posao ne završava sa zadnjim krugom internih edukacija. Smanjite broj internih poziva i pitanja tako što ćete putem digital signage podsjetiti uposlene na nove procedure. Automatski ćete skratiti potrebno vrijeme za obradu zahtjeva te time unaprijediti uslugu i odnos sa klijentima. 

Budite sigurni uz ViewPoint sistem

ViewPoint digital signage sistem može raditi unutar Vašeg VPNa bez ikakvih problema. Distribuirajte digitalni sadržaj na sve Vaše ekrane sa centralne lokacije te definišite raspored prikazivanja. Ukoliko želite, sadržaj možete nezavisno prikazivati na ekranima ili isti sadržaj na svim ekranima u isto vrijeme. Uz ViewPoint sistem budite sigurni da ćete prikazati sadržaj koji želite, kada to želite i na način koji želite.