Upotreba rješenja za digitalno oglašavanje u restoranima je u stalnom porastu otkako su kompanije uvidjele fleksibilnost te priliku za promoviranje i brendiranje svojih usluga.
Međutim, postoji još jedan jako bitan razlog zbog kojeg trebate početi koristiti naše rješenje: osim što radi sve navedeno, ono zadržava vaše kupce duže te ih tako potiče da potroše više prilikom boravka u vašem restoranu.

Načini na koje se može upotrijebiti sistem za digitalno oglašavanje

Postoje četiri glavna područja vašeg restorana u koja možete uvrstiti rješenje za digitalno oglašavanje a svaki od njih uključuje direktan kontakt sa kupcem.

Područje izvan restorana. Drive-thru restorani nude meni na digitalnoj tabli ali čak i restorani koji nisu drive-thru mogu koristiti ovo rješenje tako što će vani postaviti LCD ili LED displej koji će koristiti za vlastitu promociju i prikazivanje menija a zasigurno će privući i pozornost slučajnih prolaznika.

Red za čekanje. Dok kupci čekaju, digitalni displeji mogu da prikazuju promocije, događanja ili informacije o uslugama cateringa.
Catering je bitan segment svakog brenda, posebice zbog kompanija koje naručuju ručak za grupu ljudi i upravo to je razlog zašto je ovo izvanredna prilika za promoviranje te usluge dok kupci čekaju u redu. Mnogi nude i uslugu samousluživanja, na taj način dopuštajući kupcima da sami odaberu šta žele da jedu i plate na licu mjesta bez čekanja.

Meni na displeju. Mnogi samouslužni restorani (npr. McDonalds) su se prebacili sa klasičnih menija na menije na digitalnom displeju, a pojedini koriste displej da prikažu kada će narudžba biti gotova te da prihvataju nove.

Prostor za objedovanje. Restorani mogu prikazivati raznolik sadržaj ili posebne pogodnosti koje se nude za najprodavanije proizvode kao na primjer za neka posebna pića ili deserte. Na ovaj način možete dodatno zaraditi jer su kupci na ovaj način direktno izloženi ponudama dok objeduju.

Ovo su bili načini na koje možete informisati kupce o svojim uslugama, zadržati ih duže i tako povećati vlastiti profit. 

Kontaktirajte nas da bi dobili više informacija o tome kako vam ViewPoint sistem može pomoći kao rješenje za digitalno oglašavanje.

Ostanite još malo

Kada kupci uđu u fast-food – ukoliko uopšte uđu jer većina koristi drive-thru – uglavnom naruče nešto brzo ili to brzo pojedu bez mnogo zadržavanja a ovakvi tipovi restorana sami po sebi podstiču takvo ponašanje kod kupaca.
Što je manji osjećaj žurbe i haotičnosti to je veća šansa da će se kupci duže zadržati i potrošiti vše – a njihov duži ostanak može biti podstaknut upravo putem našeg rješenja za digitalno oglašavanje.

Možete koristiti digitalne displeje da prikazujete pogodnosti koje će kupce potaknuti da ostanu duže i potroše više. Samouslužni restorani mogu reklamirati akciju u kojoj kupac pokazuje svoj račun od ručka pomoću kojeg može dobiti 1KM popusta na kupovinu kolača dok ostali restorani mogu prikazivati pogodnosti za najpopularnija pića.


Čak iako se vaši kupci već zadržavaju duže, naše rješenje im daje osjećaj da nisu u žurbi.

Možete uvrstiti različite vrste displeja da zabavite kupce kao na primjer LCD displej, displeje koji zauzimaju čitav zid ili projektore.
Mnogi koriste projektore za prikazivanje interaktivnog sadržaja direktno na površini stola ili zida, dok drugi  nude igrice, zanimljive sadržaje ili prikazuju sportske aktivnosti na displeju ili zidu.

Što je atmosfera opuštenija i razigranija, to su manje šanse da će kupci brzo pojesti i nakon toga otići.  Kada porodice dođu da objeduju, djeca su najviše zainteresovana za digitalni sadržaj stoga se roditelji mogu opustiti i jesti mirno – ili možda i naručiti kafu ili kolač jer djeca žele da ostanu još.

Možete probuditi zainteresovanost prikazivanjem igrica na displejima u prostoru za objedovanje te navesti kupce da koriste telefone da igraju igricu a pobjednici osvajaju besplatnu hranu ili popuste. Što kupac više igra igru i što duže ostaje, tako sebi povećava šansu za dobitak.

Pored ovoga, navedite kupce da slikaju ono što jedu ili sami sebe te da slike zatim postave na društvene mreže restorana. Slike to jest sadržaj se nakon toga prikazuju na displeju u restoranu.
(Mala napomena: Morate razraditi sistem provjeravanja sadržaja i tako osigurati da kupci ne postavljaju neprimjerene poruke ili slike).

Kupci koji čekaju svoj red da naruče mogu na displeju pratiti promocije, novosti ili zanimljivosti, mogu gledati interaktivni meni sa animacijama (zamislite samo burger kako cvrči na grillu ili paru koja se stvara iznad ukusne kafe). Interakcija putem digitalnog displeja znači da kupac ne misli, “Bolje da sam otišao naručiti u fast food”, dok čeka ono što je naručio što je možda i boljeg kvaliteta a samo iziskuje momenat više.

Naše rješenje podstiče duži ostanak kupca i pomoću njega vaš restoran može povećati uobičajenu stopu potrošnje po jednom kupcu i tako povećati vlastite prihode te osigurati povratak kupca.