Jedan od najbrže rastućih trendova Digital Signage je usvajanje digitalnih menija u ugostiteljskoj industriji. Kako se zakoni i regulacije mjenjaju, većina restorana sada primjete prednosti digitalnog naspram tradicionalnih paprinih menija.

Osim očigledne prednosti koju ima digitalni meni u poređenju sa papirnim menijem, mi navodimo još 5 razloga koje vjerovatno niste znali:

1. Dodavanje novih artikala ili mijenjanje cijena su samo par klikova od Vas.

Bilo da je u pitanju promjena cijene jednog artikla, ili dodavanje potpuno novih artikala na meni, ukoliko koristite digitalne menije, ta promjena je samo par klikova od vas, u samo jednom ili u svim vašim restoranima. Nema potrebe za dizajniranjem novih menija, štampanjem i distribucijom tih menija u vaše restorane, sve što je potrebno je kompjuter ili smartphone i vaša promjena će biti prikazana u par minuta.

2. Poboljšanje prodaje.

Digitalni meniji pružaju ogromnu podržku za poboljšanje prodaje. U osnovu na artikle i konfiguraciju vašeg digitalnog menija, ekrani mogu prikazivati artikle u grupama. Nema više pitanja da li želite piće uz jelo. Također, ekrani visoke rezolucije daju kupcu puno ljepši pogled na ponuđenu hranu u poređenju sa statičkim slikama.

2010 godine Londonska grana Burger King restorana je rasporedila digitalne menije u svim svojim restoranima, te su primjetili porast prodaje od 64% u samo 12 mjeseci.

3. Upravljanje sa bilo kojeg mjesta.

Upravljajte cijelom mrežom digitalnih menija sa bilo koje lokacije sa internet konekcijom. Eliminirajte greške uposlenika, štampanja, cijene distribucije i druge glavobolje statičnih menija. Pratite vaš cijel sistem, sadržaj, te kontrolirajte poruke koje vaši korisnici vide iz vašeg ureda, kauča, ili sa najbliže plaže.

4. Smanjite vrijeme čekanja, zabavite klijente i poboljšajte uslugu.

Ukoliko unutar Vaše playliste sa digitalnim menijem dodate sadržaj poput vijesti, videa, facebook stranica, Vaši klijenti će se zabaviti i iskusiti osjećaj kraćeg vremena čekanja. Dopunski sadržaj kupcima daje razlog da sa pažnjom gledaju u vaš ekran, što Vam pruža mogućnost da prikažete još promotivnog sadržaja. Sve u svemu klijenti dobijaju zanimljiv sadržaj za gledanje dok čekaju narudžbu ili nakon nje. Također, interakcija sa klijentima će uvijek povećati njihovo zadovoljstvo pruženom uslugom.

5. Konzistencija brenda i informacija.

Uvijek postoji rizik da će zaposlenici zaboraviti ili zapostaviti ažuriranje klasičnog papirnog menija, te da će unutar menija postojati razlike u dizajnu. Sa digitalnim menijem uprava restorana se uvijek može uvjeriti da svi restorani imaju najnoviji meni, koji je isti na svim lokacijama tako da se ne može desiti razlika u cijeni artikala i dizajnu na različitim lokacijama.

Popunite formu u nastavku i zakažite besplatnu prezentaciju. ViewPoint tim će Vam pomoći da povećate zadovoljstvo kupaca, te unaprijedite Vaše poslovanje.