Mnogo toga je već rečeno o tome kako je digital signage nešto što bi svaki biznis trebao da ima, ali je vrlo malo priče o tome na koji način digital signage oglašavanje utiče na ponašanje korisnika. Kinetic Panelovo istraživanje je ujedno i osvježavajuće i uvjerljivo jer otkriva vrijedne informacije sakupljene od onih koji su najvažniji za opstanak biznisa, korisnika!
Kako digital signage oglašavanje utiče na korisnike?

Kinetic Panelovo istraživanje je uključivalo ispitivanje 1,000 korisnika o tome šta je to što traže na signage dipleju kada ga ugledaju vani. Skoro jedna petina (19%) ispitanika je rekla da ih zanima više informacija o proizvodu, usluzi ili iskustvu koje se reklamira. Taj postatak se povećao na 24% među mlađim ispitanicima (18-24 godina).

Zanimljivo je kako je 23% mlađih ispitanika instaliralo mobilnu aplikaciju nakon što su ugledali digital signage reklamu, a s druge strane samo 1 od 10 starijih osoba je to učinilo. Nije iznenađujući podatak da su mlađe generacije više u interakciji sa digitalnim posterima od starijih generacija. Međutim, prema istraživanju, metoda koju oglašivači mogu da koriste kako bi došli i do starijih generacija je da povećaju privlačnost postera tj. oglasa na ekranu tako što će im omogućiti geolokaciju na displeju.

Istraživanje je otkrilo da je upravo geolokacija ono što odrasli iščekuju od digitalnih postera. Oko 48% od 1000 ispitanika je kazalo kako je najviše zainteresovano za informacije o vremenskoj prognozi. 38% njih je kazalo kako bi digital signage trebao da prikazuje podatke o prijevozu; ovaj broj se povećao na 50% među ispitanicima koji imaju između 55 i 64 godine.

29% ispitanika je reklo kako bi voljeli da vide više interaktivnih rješenja za pronalazak javnih lokacija, 32% njih je reklo kako bi najnovije novosti bile korisne a 30% je reklo kako bi informacije o lokalnim događanjima bile od pomoći.

Digital signage sa geolokacijom pomaže korisnicima da se bolje povežu sa istim a na taj način povećava se i lojalnost prema brendu i korisnička interakcija među starijim ispitanicima. Skoro četvrtina ispitanika je rekla da bi digital signage bio još korisniji kada bi se ugradio i nastavak za punjenje mobilnog uređaja. Ovo bi išlo u prilog oglašivačima jer bi se na ovaj način korisnici više sadržavali kod njihovog oglasa.

Kinetic Panelovo istraživanje je također otkrilo direktnu maloprodaju kao priliku da maksimizira uticaj digitalnih postera, naročito ako se uzme u obzir da je 1 od 10 ispitanika reklo kako bi kupili nešto direktno sa digital signage displeja.

Zapravo, skoro jedna trećina ljudi između 25 – 34 godine u budućnosti očekuje kako će moći kupiti nešto direktno preko signage sistema.

Učinite digital signage oglašavanje ličnim

Korisnici žele da digital signage oglašavanje bude lično a posebno žele da vide reklame koje su relevantne za ono što rade i što ih čini onim što jesu. Jedan uobičajen zahtjev je bio veća upotreba softvera za prepoznavanje lica, koji je povezan na online račun i koji zatim aktivira listu ponuda za njihove određene potrebe.

Klikni i pokupi sistemi

Skoro polovica (44%) od 1000 ispitanika osjeća da bi digital signage sistemi mogli ponuditi „klikni i pokupi“ (click and collect) usluge zato što bi onda sigurno razmislili o tome da ih krenu koristiti. Uključivanjem Bluetooth tehnologije kao dijela sistema bi omogućilo digital signage-u da identifikuje kupca na mjestu kupljenja proizvoda.

Kada se kupac identifikuje, njegova kupovina skače na vrh reda, tako poboljšavajući iskustvo usluge i povećanje vjerovatnoće da će kupac ostati vjeran prodavaču.

Za kakav su sadržaj korisnici zainteresovani?

Dio ispitanika između 18-34 godine su rekli kako nisu voljni da preuzmu sadržaj sa digital signage displeja. Međutim, to bi se promijenilo ako bi sadržaj bio relevantan za njih. Sadržaj koji najviše zanima većinu ispitanika između 18 i 34 godine je uključivao posebne ponude, gdje je 43% njih reklo da bi sigurno preuzelo kupon sa popustom preko stranice sa digitalnog displeja.

Zabavan sadržaj je također bitan, jer je 24% ispitanika reklo kako bi preuzeli aplikaciju ili igricu. 27% njih iz ove dobne skupine je reklo da bi preuzeli informacije o putovanjima, dok je četvrtina njih rekla da bi sadržaj koji se prikazuje trebao omogućiti informacije o stvarima za raditi, mjesta za pojesti nešto fino i lokalnim atrakcijama.

Za mlađe između 18-24 godine, medijski servisi su od najveće važnosti sa čak 29% njih koji su rekli da bi preuzeli klipove nadolazećih filmova, serija, igrica ili muzike na svoj mobilni uređaj kad bi ih ugledali na digitalnom ekranu.

Digital signage oglašavanje osnažuje oglašivače

Ono što možemo spoznati iz Kinetic Panelovog istraživanja je to da su korisnici iz svih ispitanih skupina već u dodiru sa digital signage oglašavanjem, ali ne nužno i sa sadržajem koji se tiče njih.

Ovo istraživanje osnažuje oglašivače na način da im omogućuje da sadržaj specificiraju prema svojoj targetnoj dobnoj skupini. Od samo 1000 ispitanika možemo vidjeti da je ono što korisnici žele od digital signage-a raznovrsno, ali ne i nemoguće za postići.

Na kraju, unatoč razlikama među ispitanicima, ipak postoje sličnosti. Korisnici žele sadržaj koji je informativan i relevantan za njih.

Zaključak

Digital signage ne samo da čini čekanje više ugodnim za vaše klijente nego i zaista pomaže vašem biznisu da se razvija istovremeno. Na ovaj način zapravo kvalitetno koristite vrijeme tako što uspostavljate kredibilitet kompanije i istovremeno informišete vaše mušterije o relevantnom sadržaju. Ko zna, možda će zapravo i spustiti telefone na nekoliko minuta i pogledati vaš sadržaj.

Započnite sa transformacijom vašeg sadržaja. Zakažite prezentaciju o radu našeg digital signage-a.

Leave a Reply